Etter 25 år på annonsesalgssiden og bred erfaring fra drift av blader gjennom 6 år i utvidet ledergruppe i Aller Media, tar Wenche Huser Sund steget over i utgiverrollen gjennom kjøp av magasinet Utemiljø fra ADD media.
Utemiljø er det ledende fagbladet for grønn sektor og har gjennom 17 år blitt en viktig nyhetsformidler innenfor vei, anlegg, park og idrett og gir informasjon om drift, vedlikehold og utvikling av utemiljø.
«Snorre og Ellen skal på seiltur med familien i 1 år, så det var en anledning for dem til å selge, Vi gleder oss til å utvikle bladet videre og ser stort potensiale for utvikling på nett, i sosiale medier og på abonnementsiden» sier Øyvind Hammer, daglig leder i Salgsfabrikken.
Salgsfabrikken selger annonser for mange publikasjoner. Motor, Fagbladet og Pensjonisten er de største i porteføljen.
Gjennom kjøpet av Utemiljø ønsker Salgsfabrikken å styrke sin kompetanse for å kunne være enda bedre rådgivere for sine utgiverkunder i fremtiden.